Vánoční pivo navařil nejmenší jihočeský pivovar už v létě

ŠUMAVA  17. 12. 2013

Všichni milovníci piv méně známých značek by měli zbystři! Minipivovar Vyšší Brod, který je nejmenším jihočeským pivovarem a držitelem značky ŠUMAVA originální produkt, si totiž na období Vánoc připravil Vánočního Jakuba - světlou 19°. Slavnostní naražení piva, které můžete ochutnat například v pivnici Pajzl u Jakuba ve Vyšším Brodě, se konalo 6. prosince, přičemž nechyběly zabijačkové speciality ani živá hudba.

img

„Aby bylo pivo správně uleželé, navařil ho náš sládek již v létě. Pivo pak zrálo celou dobu v pivovarském sklepě. Nyní si ho mohou zákazníci vychutnat a ocenit jeho výjimečnou chuť a sílu,“ řekl majitel pivovaru Jiří Fojtl.

Pivovar, který ve Vyšším Brodě navázal mimo jiné na dávnou tradici mnichů, jenž v místním klášteře kdysi pivo vařili, byl postaven a zprovozněn v roce 2008 ve sklepě jednoho z historických domů vyšebrodského centra. Jiří Fojtl se do své práce pustil s vervou a láskou. Kapacita pivovaru je pouze 500 hektolitrů ročně. I tak si pivo z Vyššího Brodu dokázalo získat velmi dobré jméno mezi pivními znalci po celé republice. Vánoční Jakub budiž jim dárkem!

Standardně Minipivovar Vyšší Brod vaří světlou 12° a tmavou 14°. „Pivo stáčíme i do lahví, které je možné zakoupit ve vybraných obchodech,“ dodal Jiří Fojtl.

Jiří Fojtl se k vaření piva dostal zhruba před sedmi lety. Tehdy ho zaujalo pivo z rakouského Aigenu. A to natolik, že se rozhodl si zkusit vyrobit pivo vlastní. A proč pivo dostalo název Jakub? Podle jednoho z prvních klášterních sládků!

 

KONTAKTY:

www.vysebrodskypivovar.cz

E-MAIL: jiri.fojtl@seznam.cz

TELEFON: 777 280 610 (Jiří Fojtl)

 

 

Václav Votruba (In Motion Agency)

www.facebook.com/inmotionagency

Vyberte si region

mapa regionů

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Partneři

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Bohatství našich regionů byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Projekt Bohatství našich regionů byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Tipy na výlety po celém Česku

Tipy na výlety po celém Česku

Smartemailing

Smartemailing
Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.