Asociace regionálních značek mění logo

ARZ  19. 08. 2014

Asociace regionálních značek, sdružení 24 koordinátorů značek pro kvalitní místní produkty, služby a zážitky přichází s novým logem.

img

Nové logo, které je dílem autora všech regionálních značek sdružených v asociaci, Mgr. Davida Škodného, se vizuálně blíží vzhledu grafických symbolů jednotlivých regionálních a originálních produktů. Zobrazuje některé typické produkty a navíc vizuálně evokuje pečeť kvality.

„S rostoucím počtem regionů v systému regionálního značení nám přestalo vyhovovat dosavadní neutrální logo. Nové logo nemá nahrazovat jednotlivé regionální značky, ale věříme, že je může dobře zastoupit tam, kde není možné prezentovat celou kolekci regionálních značek,“ vysvětluje Kateřina Čadilová, národní koordinátorka Asociace regionálních značek.

Asociace funguje od roku 2008, kdy ji založilo 7 koordinátorů prvních regionálních značek. Každoročně se rozrůstá o několik členů, aktuálně jich je už 24: Krkonoše, Šumava, Beskydy, Moravský kras, Orlické hory, Moravské Kravařsko, Górolsko Swoboda, Vysočina, Polabí, Podkrkonoší, Haná, Českosaské Švýcarsko, Jeseníky, Prácheňsko, Broumovsko, Kraj blanických rytířů, Železné hory, Moravská brána, Zápraží, Znojemsko, Toulava, Opavské Slezsko, Krušnohoří a Kraj Pernštejnů.

Cílem regionálního značení je zviditelnit kvalitní místní produkci jak pro domácí spotřebitele, tak i návštěvníky regionu. Pro ty je určeno také značení ubytovacích a stravovacích služeb a zážitků zprostředkujících zajímavosti a hodnoty regionu.

Systém se rozrůstá postupně s ohledem na místní potřeby a možnosti. Regionální značky jsou marketingovým nástrojem a zároveň platformou spolupráce napříč obory a sektory, výrazem oprávněné hrdosti na svůj region a příležitostí k podpoře jeho udržitelného rozvoje.

Asociace regionálních značek je zapojena do řady projektů, včetně mezinárodních (např. projekt spolupráce MAS „ABC pro místní výrobce“, v jehož rámci probíhá přenos zkušeností s regionálním značením do Lotyšska a Litvy). Samostatně v letošním roce realizuje projekt „Putování za regionálními produkty“, podpořený Ministerstvem pro místní rozvoj, který má přispět k propojení regionálního značení a udržitelného turismu.

Vyberte si region

mapa regionů

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Partneři

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Bohatství našich regionů byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Projekt Bohatství našich regionů byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Tipy na výlety po celém Česku

Tipy na výlety po celém Česku

Smartemailing

Smartemailing
Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.