Mission impossible Vladislavy Pohludkové

BESKYDY  12. 01. 2020

Dlouho jsem moc nechápala, proč si paní, která šije kabelky, sukně a šaty kousek od Frýdku-Místku, říká Tsunami. Nyní už mám jasno - a když si přečtete vyprávění o tom, "jak Vladislava Pohludková k nové krejčovské dílně přišla", pochopíte jistě také.

img

Textilní výrobky pod značkou Tsunami Handmade se mohou certifikátem BESKYDY originální produkt chlubit už od roku 2014. Tehdy se jejich autorka zabývala především drobnostmi, jako jsou záložky, obaly na knihy nebo etue, a také šila nápadité tašky. V dalších letech přidala autorskou značku Big&Chic, díky níž se mohou zajímavě a elegantně oblékat i ženy tzv. plnějších tvarů.

Šití není pro Vladislavu Pohludkovou hlavním zdrojem obživy, ale - jak sama píše - relaxem a radostí. Ta je nepochybně sdílená se zákaznicemi, protože i ve skromných podmínkách domácí dílny dokáže vykouzlit skutečně profesionální výrobky, které je navíc ochotna přizpůsobit konkrétním požadavkům.

Od konce minulého roku má doma podmínky výrazně lepší, cesta k nové dílně ale nebyla vůbec snadná. Celý příběh, vyprávěný s vtipem a švihem samotnou hlavní aktérkou, si můžete přečíst ve Fler magazínu

Je to delší čtení, ale stejně si kdokoli další může jen stěží představit, co to doopravdy obnášelo. Ale paní Vlaďka to "dala". Tak, jako zvládá zdravotní problémy své i příslušníků své rodiny a další patálie, které jí život přináší. Ona to prostě nevzdává, protože je Tsunami, neboli přílivová vlna. V tomto případě vlna pozitivní energie a přesvědčení, že poctivé řemeslo má zlaté dno.

Vyberte si region

mapa regionů

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Partneři

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Bohatství našich regionů byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Projekt Bohatství našich regionů byl realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Tipy na výlety po celém Česku

Tipy na výlety po celém Česku

Smartemailing

Smartemailing
Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.