5 věcí, které nám udělaly radost v roce 2017

Uplynulý rok nám nabídl mnoho výzev a příležitostí, které posunuly regionální značky v ČR zase o trochu dál. Nabízíme krátký přehled toho, čeho se nám podařilo dosáhnout.

img

1. Rodina regionálních značek se rozrostla i přes EET

V roce 2017 jsme přišli o 90 certifikovaných výrobců, z nich někteří se rozhodli skončit úplně, kvůli zvyšující se administrativní zátěži ze strany státu. Díky aktivním lidem a organizacím v regionech se nám však podařilo regionální značky rozšířit o 187 nových certifikací. Asociace regionálních značek tak na začátku roku 2018 zastřešuje 1163 výrobků, služeb v cestovním ruchu a zážitků z 27 regionů.

2. Vyzkoušeli jsme si větší kampaň: #jistsrozumem

Jojo, má to cenu! Pro podporu lokálních potravin jsme vytvořili kampaň „Jíst s rozumem“. Jádrem bylo tematické video, které na sociálních sítích zasáhlo kolem 60 tis. lidí, a také výstupy z unikátního spotřebitelského výzkumu. Vše lze najít stručně a přehledně na www.jistsrozumem.cz

3. Zařídili jsme účast regionálních výrobců na řadě akcí

Mezi nimi se vydařil především Novoměstský advent, který během celého víkendu navštívilo na Novoměstské radnici v Praze kolem 5000 lidí, a také tradiční akce u příležitostí slavnostního zahájení výstavy Má vlast cestami proměn na pražském Vyšehradě. V roce 2017 jsme samostatně nebo ve spolupráci s dalšími subjekty uspořádali po celé republice na čtyři desítky akcí, jichž se dohromady zúčastnilo několik set výrobců.

4. Blíží se spuštění portálu „Trhovník“

Rozhodli jsme se propojit výrobce s pořadateli trhů a festivalů i spotřebitelskou veřejností, prostřednictvím nabídkového a poptávkového serveru „Trhovník“. Jeho testovací verze bude přístupná během března. Nemůžeme se dočkat, a co vy?

5. Rozjeli jsme spolupráci s AMSP

V roce 2017 jsme pokračovali s aktivním síťováním. Největší radost máme z nově nabytého členství v Asociaci malých a středních podniků a živnostníků (AMSP). ARZ se zapojila do realizace jejích projektů Rodinná firma a Rok venkova, v rámci kterého měla řada certifikovaných výrobců možnost vystoupit v prázdninovém speciálu Toulavé kamery nebo v reportážích MF Dnes.

Vyberte si region

mapa regionů

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Partneři

Projekt Bohatství našich regionů je realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Projekt Bohatství našich regionů je realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva zemědělství

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje je realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Projekt Naše regiony – komunikační platforma a marketingové nástroje je realizován za přispění prostředků ze státního rozpočtu ČR z programu Ministerstva pro místní rozvoj

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Social Inclusion and Empowerment of Youth Through Support to Development of LC in Eco production

Turistická nabídka ubytování a zážitků

Turistická nabídka ubytování a zážitků

Cestujeme s Magazínem TIM

Cestujeme s Magazínem TIM

KAM - Dovolená v Čechách, na Moravě a ve Slezsku

KAM - Dovolená v Čechách, na Moravě a ve Slezsku

Konference rozvoje cestovního ruchu:

Konference rozvoje cestovního ruchu:

Ubytování a dovolená v České Republice

Ubytování a dovolená v České Republice

Smartemailing

Smartemailing
Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.