O značce

img

TOULAVA regionální produkt®

K rozvoji letní i zimní turistiky přispívá i turistická oblast TOULAVA, která sdružuje 154 obcí a na jejímž území se nachází 5 místních akčních skupin, mezi nimi také MAS Krajina srdce, od které Toulava o.p.s. přejala v roce 2016 regionální značku Toulava. K rozvoji regionu přispívá i možnost zavedení certifikace řemeslných výrobků, zemědělských a přírodních produktů, ubytovacích a stravovacích služeb značkou TOULAVA regionální produkt®.

Místním živnostníkům, zemědělcům, malým a středním firmám proto značka přináší především:

  • konkurenční výhodu a zvýšení odbytu, ale také
  • propagaci a reklamu pro jejich produkty a
  • sounáležitost s regionem a vzájemnou spolupráci.

Propagace značky a značených výrobků probíhá jednak formou reklamních tiskovin (např. katalog výrobků) a prostřednictvím médií (webové stránky), dále pak na společenských a kulturních akcích a prezentacích výrobců. A protože je značení výrobků v jistém smyslu turistickým produktem a produktem venkova, mohou se výrobci účastnit také různých veletrhů jako např. Země Živitelka.

Vyberte si region

mapa regionů

Regionální koordinátor značky

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.