
Regionální produkty
Každý region v České republice má svůj vlastní neopakovatelný charakter, daný přírodním bohatstvím, kulturou a staletými tradicemi jeho obyvatel. Také výrobky a produkty pocházející z určité oblasti nesou část tohoto charakteru – je do nich vložena práce tamních řemeslníků a zemědělců i část jejich duše. Návštěvníkům pak nabízí specifickou pohostinnost a neopakovatelné zážitky.

Novinky

Značkou POLABÍ regionální produkt® byli oceněni další výrobci z Polabí
MAS Podlipansko, koordinátor značení v Polabí, udělovalo čestné certifikáty 11. září na Podlipanském dni, který se konal u příležitosti pěti let založení „masky“. více

V Jeseníkách vznikla regionální značka pro místní produkty
Výrobci, kteří podnikají na území Jeseníků, mohou nyní pro své výrobky a produkty žádat o udělení značky JESENÍKY originální produkt®. Ta symbolizuje jedinečnost produktu ve vztahu k tomuto regionu. více

Tradice a kultura regionu Górolsko Swoboda překračují státní hranice
V zářijovém vydání Kam po Česku najdete článek o regionálním značení v Górolsku Swoboda. více

Medový likér „Mama z Tatóm“ od Davida Czyže vyhrává!
Úspěchy výrobce Davida Czyže z regionu Górolsko Swoboda na mezinárodních výstavách. více

Na dovolenou za pravými šumavskými produkty
Ve speciálním prázdninovém vydání Kam po Česku najdete článek o regionálním značení na Šumavě. více

Českosaské Švýcarsko má své první certifikované výrobky
Právě dnes proběhlo v Domě Českého Švýcarska v Krásné Lípě slavnostní předání certifikátů prvním dvanácti regionálním výrobkům a jejich výrobcům a současně se tak turistický region Českosaské Švýcarsko definitivně zařazuje jako dvanáctý v pořadí ( a jako druhý příhraniční region) do celorepublikové sítě oblastí s regionální značkou. více

Systém regionálního značení byl prezentován na konferenci v Rožnově pod Radhošťěm
Asociace regionálních značek se představila na konferenci Udržitelný rozvoj venkova a cestovní ruch v Rožnově pod Radhoštěm. více

Téma regionálního značení na mezinárodní konferenci v Praze
Proběhla mezinárodní konference Hospitality&Tourism Summit, kde se svým příspěvkem vystoupila i národní koordinátorka Asociace regionálních značek. více

Televizní reportáž o značce ŠUMAVA originální produkt®
V pořadu POKR na ČT 2 hovořili výrobci ze Šumavy o výhodách, které jim přináší regionální značka. více

Občanské sdružení Apus hledá hlavního manažera projektů
Sdružení Apus, zabývající se ekologickým vzděláváním a regionálním značením produktů, hledá hlavního manažera projektu více

Znáte Moravské Kravařsko?
V červnovém vydání Kam po Česku najdete článek o regionálním značení v Moravském Kravařsku. více

Regionální značky se představily na konferenci ve Znojmě
Na mezinárodní konferenci Vítejte u nás 2010 se objevil i příspěvek o regionálním značení místních produktů a služeb. více

Farmářské tržiště v Praze
Prodej čerstvých potravin na Kubáňském náměstí v Praze. více

Reportáže o držitelích certifikátu MORAVSKÝ KRAS regionální produkt® v Hospodářských novinách
Od začátku letošního roku prestižní český deník Hospodářské noviny přinesl již čtyři reportáže o našich výrobcích-držitelích certifikátu Moravský kras - regionální produkt®. více

Veletrh produktů typických pro kraj Vysočina
Díky prvnímu ročníku Veletrhu produktů typických po kraj Vysočina, konaného v rámci Evropského týdne malých a středních podniků 2010, měla široká veřejnost jedinečnou možnost poznat celou škálu produktů, jež jsou v kraji Vysočina vyráběné a do jisté míry také pro tento region typické. více