Výrobky KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt® se poprvé prezentovaly na jarmarku Kampský krajáček

KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ  28. 03. 2012

První větší společnou prezentaci má za sebou značka KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt®. Představila se návštěvníkům jarmarku Kampský krajáček, který se konal v sobotu 24. března v Praze. Regionální produkty na něm zastoupila keramika Ivany Syslové z Chotýšan, koláče Jana Filipa z Českého Šternberka a biopotraviny farmy Bio Vavřinec z Okrouhlic.

img

První větší společnou prezentaci má za sebou značka KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt®. Představila se návštěvníkům jarmarku Kampský krajáček, který se konal v sobotu 24. března v Praze. Regionální produkty na něm zastoupila keramika Ivany Syslové z Chotýšan, koláče Jana Filipa z Českého Šternberka a biopotraviny farmy Bio Vavřinec z Okrouhlic.

„Jarmarkem prošlo hodně cizinců, cestu si na něj ale našli i místní. Když jsme jim dali ochutnat Šternberské koláče, překvapilo je, jak jsou měkké a vláčné, řada zahraničních návštěvníků poprvé třeba ochutnala makovou náplň.  Lidé se zajímali také o to, jestli jsou koláče vyrobené z českých surovin. Třeba tvaroh do nich Janu Filipovi dodává firma BioVavřinec, která měla stánek v sousedství. Návštěvníci se k nám pro koláče vraceli, jeden zákazník přišel dokonce dvakrát. Několik párů se zajímalo také o možnost objednat si koláče na svatbu,“ řekla ředitelka společnosti Posázaví o.p.s. Bohunka Zemanová. Posázaví o.p.s. spolupracuje na propagaci regionálních produktů s Českým svazem ochránců přírody Vlašim, který je koordinátorem značky KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt®.

Značku KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt® získalo letos prvních 13 produktů. Byla mezi nimi i keramika Ivany Syslové. Na jarmarku proto nechyběly její hrníčky, vázy ani keramické drobnosti pro radost. „Účast na trhu považuji za úspěšnou. Věřím, že se nám společně podaří značku KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt® dostat do povědomí lidí, a tím zvýšit jejich zájem o naše produkty,“ uvedla Ivana Syslová.

Kampský krajáček je první veřejnou prezentací společnosti Posázaví o.p.s. v letošním roce. V květnu se už tradičně zúčastní také zahájení turistické sezony ve Vojenském technickém muzeu v Lešanech. I tam představí regionální produkty. Místní producenty propaguje také na svém webu www.posazavi.com v rubrice Tržiště. Na 1. září 2012 pak plánuje se společností Rakovnicko o.p.s. trh regionálních produktů v benešovském Pivovaru Ferdinand.

Jarmark regionálních značek Kampský krajáček se poprvé uskutečnil loni v září. Jednodenní akce je především setkáním s výrobci originálních užitných i uměleckých předmětů a příležitostí ochutnat pochoutky z různých koutů České republiky. Akci pořádá Asociace regionálních značek, o.s., která sdružuje 18 regionů podporujících  místní výrobky a produkty udělováním vlastní značky. Regionální značka symbolizuje jedinečnost či význam produktu ve vztahu k danému regionu a zároveň region začleňuje do systému značení s jednotnými pravidly a charakteristickým vizuálním stylem.

Autor: Jaroslava Tůmová, Posázaví o.p.s.

Vyberte si region

mapa regionů

Regionální koordinátor značky

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Partneři

Kraj blanických rytířů, z.s.

Kraj blanických rytířů, z.s.

MAS Voticko, z.s.

MAS Voticko, z.s.

MAS Blaník, z. s.

MAS Blaník, z. s.

Posázaví, o.p.s.

Posázaví, o.p.s.

CHKO Blaník

CHKO Blaník

Revolvingový fond MŽP ČR

Revolvingový fond MŽP ČR

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt®

Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.