KUTNOHORSKO regionální produkt®
Kutná Hora a Čáslav, dvě královská města dominují okresu Kutná Hora. Srdce Čech, i tak by se dal pojmenovat malebný region, kterému vévodí chrám sv. Barbory a katedrála Nanebevzetí Panny Marie v Sedlci. Památky Kutnohorska jsou hojně navštěvované turisty. Na objevení tu ale čeká mnohem víc.
Novinky
Regionální značky na Facebooku
Asociace regionálních značek spustila provoz nové stránky Regionální značky na sociální síti Facebook. více
Značka ZÁPRAŽÍ originální produkt® má prvních osm držitelů
Dne 13. června 2012 poprvé zasedala certifikační komise, aby posoudila žádosti o udělení značky ZÁPRAŽÍ originální produkt®. Novou značku získaly keramické výrobky, textilní doplňky, šperky, perníky i káva. více
Nová značka MORAVSKÁ BRÁNA regionální produkt® má prvních jedenáct držitelů
Dne 28. 3. 2012 zasedla v krásném prostředí velké zasedací místnosti MěÚ Hranice poprvé certifikační komise, aby zhodnotila první žádosti o novou značku MORAVSKÁ BRÁNA regionální produkt®. více
Kampský krajáček potěšil několik tisíc českých i zahraničních návštěvníků
Téměř letní počasí přilákalo v sobotu 24. 3. 2012 na pražskou Kampu obrovský počet lidí všeho věku i národností. více
Výrobky ze Železných hor mají vlastní regionální značku
Prvním zasedáním certifikační komise dne 21. února 2012 vyvrcholil proces vzniku nové regionální značky ŽELEZNÉ HORY regionální produkt(R), která je udělována na území Železnohorského regionu a koordinuje ji MAS ŽELEZNOHORSKÝ REGION, o.s. se sídlem v Heřmanově Městci. více
Značka „KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt®“ má prvních dvanáct držitelů
16. 2. 2012 poprvé zasedala certifikační komise, aby posoudila tucet žádostí o udělení značky KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt®. Novou značku nyní ponesou patchworkové textilní výrobky, keramika, koláče, uzeniny, mléčné a mlynářské biovýrobky a včelí produkty. více
Certifikované služby v cestovním ruchu nově také v Jeseníkách a na Prácheňsku
Ke 32 certifikovaným zařízením na Šumavě tak přibyla horská chata a wellness hotel z Jeseníků a osm různorodých zařízení z Prácheňska. více
Kampský krajáč přilákal stovky domácích i zahraničních návštěvníků
Dvoudenní jarmark v kouzelném prostředí náměstí na Kampě hostil 20 stánků, v nichž se představily výrobky od více než 30 producentů. Prodej zajišťovali sami výrobci, kteří v rámci možností svá řemesla i předváděli. více
První festival regionálních značek v Praze na Kampě
Pod názvem Kampský krajáč se ve dnech 17. a 18. září 2011 uskuteční v Praze na náměstíčku na Kampě jarmark s doprovodným programem, který představí produkty s regionálními značkami a jejich výrobce. více
Regionální značky na Zemi živitelce 2011
Regionální značky budou mít letos poprvé ucelenou prezentaci na mezinárodní výstavě Země živitelka v Českých Budějovicích. více
Vyšlo další číslo celostátních novin Doma v REGIONECH
Asociace regionálních značek vydala druhé číslo novin Doma v REGIONECH, které informují o dění ve všech 15 regionech s vlastní značkou pro místní produkty. více
V Kraji blanických rytířů se připravuje regionální značení výrobků a služeb
Kraj blanických rytířů se připojí k řadě dalších tradičních regionů, které udělují značku „regionální produkt“ svým místním výrobkům a službám. Podnikatelé z regionu se o novou značku „Produkt z Kraje blanických rytířů“ budou moci ucházet již na podzim tohoto roku. více
I. kolo příjmu žádostí o udělení značky BROUMOVSKO regionální produkt®
V úterý 28. 6. 2011 se v Centru regionálního rozvoje Broumovska uskuteční první zasedání certifikační komise, která bude hodnotit přijaté žádosti výrobců o značku BROUMOVSKO regionální produkt®. více
První pracovní setkání k zavedení regionální značky v Kraji blanických rytířů
ZO ČSOP Vlašim iniciuje zavedení regionálního značení produktů na Podblanicku (v Kraji blanických rytířů) a to ve spolupráci s Asociací regionálních značek, o.s. (ARZ). více
Vyšla publikace "Regionální značení napříč Evropou"
Asociace regionálních značek. o.s. vydala díky podpoře z Evropského sociálního fondu v Operačním programu Lidské zdroje a zaměstnanost publikaci "Regionální značení napříč Evropou - Sdílení zkušeností v oblasti podpory regionálních produktů". více