
Regionální produkty
Každý region v České republice má svůj vlastní neopakovatelný charakter, daný přírodním bohatstvím, kulturou a staletými tradicemi jeho obyvatel. Také výrobky a produkty pocházející z určité oblasti nesou část tohoto charakteru – je do nich vložena práce tamních řemeslníků a zemědělců i část jejich duše. Návštěvníkům pak nabízí specifickou pohostinnost a neopakovatelné zážitky.

Konference Travelevolution na téma "městská turistika"
Další díl konference, kterou organizuje platforma Travelbakers, se uskuteční 26. dubna 2018 v brněnském Impact HUBu. Tentokrát bude zaměřena na velmi zajímavé téma, jímž je městská turistika. Asociace regionálních značek je jedním z partnerů této podnětné akce.

Pro celkový počet pouze sto posluchačů je připraveno osm netradičních a unikátních prezentací spojených s tématem městská turistika.
Těšit se můžete na metodu Human centred design v městské turistice, nové trendy ve facebookové komunikaci měst a obcí, v zahraničí tolik oblíbenou metodu interpretace místního dědictví v cestovním ruchu nebo pravidla gamifikace městké turistiky.
Chybět nebude ani rozbor práce s mikroinfluencery nebo práce s městským značením a grafickým odpadem ve městech.
Více informací a vstupenky naleznete na:
www.travelevolution.cz