Putování za regionálními produkty - velká hra pro celou rodinu

ARZ  15. 12. 2014

Na akci Česká hračka se poprvé představila velká hra pro celou rodinu "Putování za regionálními produkty". Možnosti dozvědět se, co se skrývá za symboly jednotlivých regionálních značek, pobavit se a ověřit si své znalosti ze zeměpisu i reálií našich regionů neodolaly děti ani jejich rodiče a prarodiče.

img

O stříbrném adventním víkendu měli možnost návštěvníci předvánočního trhu s českými hračkami a řemeslnými výrobky na Novoměstské radnici v Praze možnost poprvé vyzkoušet interaktivní hru "Putování za regionálními produkty".

Hra zaujala všechny generace, někteří excelovali, jiní se dozvěděli něco nového a všichni se pobavili a navíc si odnesli další čtení o regionálních produktech a hlavně lidech, kteří se věnoují jejich výrobě.

Některé z nich měli možnost návštěvníci České hračky poznat i osobně - například Jirsovy, kteří vyrábí dřevěné hračky v Orlických horách, Pišlika a jeho rodinu z Jeseníků nebo textilní hračky a maňásky z firmy Noe s regionální značkou z Hané.

Hra vznikla v rámci stejnojmenného projektu, který v letošním roce realizuje Asociace regionálních značek s podporou Ministerstva pro místní rozvoj. Příště se hra představí na veletrhu Regiontour 2015 v Brně a postupně bude k dispozici ve vybraných infocentrech, která podporují prodej regionálních produktů.

Vyberte si region

mapa regionů

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Regionální koordinátor značky

Partneři

Zavedení regionálního značení na území Místní akční skupiny Opavsko bylo realizováno s podporou z Programu rozvoje venkova ČR na roky 2007-2013, osa IV. LEADER, opatření IV.2.1 Realizace projektů spolupráce, projekt „Venkov má co nabídnout“.

Zavedení regionálního značení na území Místní akční skupiny Opavsko bylo realizováno s podporou z Programu rozvoje venkova ČR na roky 2007-2013, osa IV. LEADER, opatření IV.2.1 Realizace projektů spolupráce, projekt „Venkov má co nabídnout“.

Propagace regionálního značení na území turistické oblasti Opavské Slezsko je realizována s finanční podporou z EU prostřednictvím ROP v rámci projektu Akční plán turistické oblasti Opavské Slezsko 2014 -2015.

Propagace regionálního značení na území turistické oblasti Opavské Slezsko je realizována s finanční podporou z EU prostřednictvím ROP v rámci projektu Akční plán turistické oblasti Opavské Slezsko 2014 -2015.

OPAVSKÉ SLEZSKO regionální produkt®

Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.