Regionální značky se představily na konferenci ve Znojmě

ARZ  24. 05. 2010

Na mezinárodní konferenci Vítejte u nás 2010 se objevil i příspěvek o regionálním značení místních produktů a služeb.

Ve dnech 20. a 21. května 2010 proběhl ve Znojmě již druhý ročník mezinárodní konference Vítejte u nás 2010, kterou pořádá znojemská agentura inPuncto, Soukromá vysoká škola ekonomická a Okresní hospodářská komora.

Hlavní tváří byl Tomio Okamura (viceprezident a tiskový mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur), který mluvil o možnostech, jak změnit chování zahraničních turistů, kteří z České republiky vidí většinou jen Prahu. Jak dostat turisty do regionu bylo hlavním motem celé konference.

Na toto téma navázala svým příspěvkem o systému regionálního značení i národní koordinátorka ARZ Magda Sedmíková. Tradiční místní výrobky a produkty mohou být totiž tím pravým lákadlem do českých a moravských regionů. Účastníci konference si mohli prohlédnout připravenou výstavku produktů s regionální značkou.


Prezentace na této konferenci byla umožněna díky finanční pomoci Revolvingového fondu Ministerstva životního prostředí.

Vyberte si region

mapa regionů

Odběr novinek

Chcete od nás pravidelně dostávat novinky, pozvánky na chystané akce nebo inspirující příběhy a rozhovory? Stačí se přihlásit.

Regionální koordinátor značky

Partneři

Zavedení regionálního značení na území Místní akční skupiny Opavsko bylo realizováno s podporou z Programu rozvoje venkova ČR na roky 2007-2013, osa IV. LEADER, opatření IV.2.1 Realizace projektů spolupráce, projekt „Venkov má co nabídnout“.

Zavedení regionálního značení na území Místní akční skupiny Opavsko bylo realizováno s podporou z Programu rozvoje venkova ČR na roky 2007-2013, osa IV. LEADER, opatření IV.2.1 Realizace projektů spolupráce, projekt „Venkov má co nabídnout“.

Propagace regionálního značení na území turistické oblasti Opavské Slezsko je realizována s finanční podporou z EU prostřednictvím ROP v rámci projektu Akční plán turistické oblasti Opavské Slezsko 2014 -2015.

Propagace regionálního značení na území turistické oblasti Opavské Slezsko je realizována s finanční podporou z EU prostřednictvím ROP v rámci projektu Akční plán turistické oblasti Opavské Slezsko 2014 -2015.

OPAVSKÉ SLEZSKO regionální produkt®

Webdesign: 2123design s.r.o. Redakční systém: Kinet s.r.o.