VYSOČINA regionální produkt®
Krajina zelených kopců a zbrázděných bramborových polí lemovaných jeřáby přináší čerstvý vzduch a pocit volnosti a svobody lidem z Vysočiny. Právě tyto výtečné podmínky umožňují vznik kvalitních místních výrobků.
Téma regionálního značení na mezinárodní konferenci v Praze
Proběhla mezinárodní konference Hospitality&Tourism Summit, kde se svým příspěvkem vystoupila i národní koordinátorka Asociace regionálních značek.
Letošním motem konference Hospitality & Tourism Summit, která oslavila již 10. jubilejní ročník, bylo „Realita a naděje v cestovním ruchu. Nenechme ji uhasnout!“ Na této akci se během tří dnů ( 8.-10.2010) vystřídalo více než 400 odborníků v oblasti cestovního ruchu z celé České republiky. Hlavním tématem konference byl osud cestovního ruchu v České republice a hledání cest, jak ho rozvíjet.
Ve velkém počtu účastníků se rozhodně neztratila národní koordinátorka ARZ Kateřina Čadilová, která vystoupila v sekci Zdravé trendy v hotelnictví a gastronomii. Ve svém příspěvku se zaměřila na cíle a přínosy regionálního značení pro regiony a cestovní ruch a v následné panelové diskuzi odpovídala na zvídavé dotazy posluchačů.
Prezentace na této konferenci byla umožněna díky finanční pomoci Revolvingového fondu Ministerstva životního prostředí.